بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

  • ۰
  • ۰


متیلن کلرید و NMP در حذف رنگ

متیلن کلرید چیست؟ متیلن کلراید عمدتا به عنوان یک حلال در سیم لخت کن رنگ و روب استفاده می شود. همچنین ممکن است در برخی از محصولات آئروسل و آفت کش ها یافت شود و در تولید فیلم عکاسی استفاده می شود. این یک مایع بی رنگ است که بوی شیرین و بسیار فرار است, به این معنی که آن را به سرعت تولید بخارات. نام دیگری برای آن dichloromethane (DCM) است. محصولاتی که حاوی متیلن کلراید هستند با نام تجاری در پایگاه داده محصولات خانگی وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده در:

http://hpd.nlm.nih.gov/cgi-bin/household/search?tbl=TblChemicals&queryx=75-09-2

See the source image
NMP است? NMP مایع بی رنگ خفیف فرار است که اغلب در رنگ روب به جای کلرید متیلن فرار تر استفاده می شود است. NMP نیز در پردازش پتروشیمی ، پلاستیک های مهندسی ، پوشش ها ، تمیز کردن الکترونیکی و مواد شیمیایی کشاورزی استفاده می شود.

متیلن کلراید است که معمولا در محصولات خانگی زیر پیدا شده است: سیم لخت کن رنگ و روب
اسپری کفش لهستانی ، repellants آب
کف چوب و پاک کننده پانل
لکه چوب ، خوش شانس، و پس از اتمام
پاک کننده های سطح سنگین و زنگ زدگی
چسب و چسب
متیلن کلراید معمولا در فرآیندهای صنعتی زیر یافت می شود:
رنگ سیم لخت کن و روب
اسپری کفش لهستانی ، repellants آب
کف چوب و پاک کننده پانل
کف چوب و پاک کننده پانل
لکه چوب ، خوش شانس، و پس از اتمام
پاک کننده های سطح سنگین و زنگ زدگی
چسب و چسب
خطرات بالقوه برای مردم چیست? متیلن کلراید عمدتا از تنفس هوای آلوده رخ می دهد ، اما همچنین ممکن است از طریق تماس با پوست و یا با نوشیدن آب آلوده رخ می دهد. تنفس در مقادیر زیادی از متیلن کلراید می تواند آسیب سیستم عصبی مرکزی و منجر به مرگ. از سال 2000 ، بیشتر که مرگ و میر 13 رنگ روب حاوی کلرید متیلن استفاده می شود برای روکاری مجدد وان حمام ایجاد شده است. در این ویدئو زیر توصیف این تراژدی با استفاده از حدود 6 اونس از یک پوست کن رنگ هواپیما: متیلن کلرید و وان حمام: یک ترکیب خطرناک: 7: 58 تصویری:
www.youtube.com/watch?v=iQtd41JcMGg

چگونه می توانم در معرض?

NTTC توصیه در برابر هر گونه پروژه های انجام آن را به خودتان با محصولات مصرفی که حاوی متیلن کلرید یا NMP. تجهیزات حفاظتی شخصی ممکن است به درستی توسط افراد آموزش ندیده استفاده می شود و می تواند به آسیب جدی و در برخی موارد منجر شود, مرگ. موسسه ملی بهداشت و ایمنی شغلی (NIOSH) و اداره بهداشت و ایمنی شغلی (OSHA) توصیه می کنند که متیلن کلراید به عنوان یک سرطان زا و بالقوه شغلی در نظر گرفته شود و این مواجهه شغلی کنترل شود. آموزش های خاص برای کنترل مواجهه شغلی با متیلن کلرید مورد نیاز است که در توصیف:

www.osha.gov/Publications/osha3144.html

حذف رنگ پروژه ممکن است شامل وان حمام بازپرداخت خودرو بازپرداخت مبلمان بازپرداخت حفاظت و مرمت آثار هنری, هواپیما, رنگ, رقص برهنه کردن, کشتی, رنگ سلب, حذف نقاشی های دیواری و بازپرداخت سازه های چوبی و کف پوش.

جایگزین هایی برای متیلن کلرید و NMP

محصولات جایگزین موثر و اقتصادی امکان پذیر برای تمام شرایط که در آن رنگ روب حاوی متیلن کلرید یا NMP استفاده می شود وجود دارد.

چیکار میتونم بکنم ؟ 

با تحقیق در مورد منابع یا تماشای فیلم های ذکر شده در زیر بیشتر بدانید.
بیشتر بدانید و ارائه نظرات به سازمان حفاظت محیط زیست در مقررات برای TCE در پتانسیل tce و حذف رنگ تجدید نظر نظارتی توسعه یافته است
آموزش جامعه خود را در خطرات ناشی از زباله های خطرناک خانگی.
اگر شما توانایی برای انجام توسعه در زباله های خطرناک خانگی, نظر با استفاده از برخی از اطلاعات در اینجا و منابع زیر به برجسته خطرات متیلن کلرید در رنگ روب. با فقدان قوانین و مقررات برای حفظ متیلن کلراید و NMP از ما محصولات خانگی ضروری است که ما خودمان آموزش و جوامع ما در مورد خطرات است که می تواند در بر داشت زیر ما غرق می شود و ما در گاراژ
هشدارها ، مقررات حفاظت از کارگران موجود و تجهیزات حفاظتی شخصی در محافظت از مردم از مرگ از قرار گرفتن در معرض متیلن کلراید شکست خورده است. اگرچه کمتر به طور گسترده ای استفاده می شود و ارائه یک خطر سم شناسی مختلف, رنگ روب حاوی NMP نیز در حال حاضر مردم با خطرات بهداشتی قابل توجهی. به طور موثر به بازار عرضه شده به عنوان و زیست تخریب پذیر و کم &VOC,& فردی و کاربران مصرف کننده این محصولات هستند به احتمال زیاد به درک خطرات بالقوه و نه نیاز به تخصصی حفاظت شخصی در هنگام استفاده از این محصولات
محصولات خانگی خود را برای مواد شیمیایی خطرناک بررسی کنید.
محصولات مصرفی با مواد زیر حاوی متیلن کلرید: دی کلرومتان (DCM) ؛ فر 30 ؛ دی کلرید متان ؛ متان، دی کلرو - ؛ متیلن بی کلرید ؛ متیلن دی کلرید
به درستی از زباله های خطرناک خانگی دور.
اصل انتشار متیلن کلرید به زمین از دفع محصولات متیلن کلرید و ظروف در محل های دفن زباله است. زباله متیلن کلرید باید به عنوان زباله های خطرناک مورد استفاده قرار گیرد. لازم است برای قرار دادن یک خانوار زباله های خطرناک تسهیلات و یا شناسایی به بعد خانوار زباله های خطرناک مجموعه تاریخ و محل مناسب دور از هر خانوار زباله های خطرناک از جمله مصرف محصولات حاوی متیلن کلراید.
اهمیت به قبایل:
تصمیمات مربوط به Tsca بخش 6 (a) مقررات ممکن است قرار گرفتن در معرض جمعیت قبیله ای به متیلن کلراید و NMP و کسب و کار در کشور هند با استفاده از این محصولات را تحت تاثیر قرار. نظرات شما ممکن است نفوذ سازمان حفاظت محیط زیست اقدام نظارتی به اندازه کافی محافظت از مردم در برابر خطرات مرتبط با استفاده از متیلن کلراید و NMP و ممکن است محدودیت بیشتر قرار گرفتن در معرض این ماده شیمیایی سمی از طریق منابع قبیله ای. علاوه بر نظرات عمومی, سازمان حفاظت محیط زیست درخواست ورودی در هر بهداشت عمومی نامتناسب و یا اثرات اقتصادی که متیلن کلرید و NMP مورد استفاده در رنگ روب ممکن است در جمعیت های قبیله ای.
برای کسب اطلاعات بیشتر به NTTC بروید
 پتانسیل TCE و حذف رنگ تجدید نظر نظارتی

لطفا تجربیات خود را (موفقیت ها/چالش ها) و اسناد قبیله ای خاص برای به اشتراک گذاشتن در وب سایت ما با استفاده از فرم پیوست شده ارسال کنید:
 قالب مطالعه موردی
 

منابع:

https://tribaltoxics.org/?page_id=300653

https://bismoot.com/blog/

نظرات (۱)

عالی بود 

https://techraplus.com/products/techra-laminate/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی