بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

  • ۰
  • ۰

پرمنگنات پتاسیم

پتاسیم پرمنگنات سدیم ضد عفونی کننده / 55 پوند سطل
پرمنگنات پتاسیم می تواند به عنوان یک عامل اکسید کننده برای ضد عفونی در جوجه و امکانات آبزی پروری استفاده می شود.  همچنین به عنوان یک افزودنی تصفیه آب برای واکنش با مواد آلی در حوضچه مانند جلبک ها ، باکتری ها و برخی از انگل ها استفاده می شود.

این محصول به عنوان یک ماده خطرناک و قیمت گذاری بسته به مقدار سفارش داده شده و محل تحویل متفاوت است.  لطفا توجه داشته باشید: نام تجاری ممکن است بسته به عرضه فعلی در موجودی متفاوت باشد.


نتیجه تصویری برای چیست پرمنگنات پتاسیم و چه کاربردهایی دارد؟‬‏
پرمنگنات پتاسیم سمی است و پوست را تحریک می کند ، بنابراین با دقت آن را اداره می کند و اطمینان حاصل می کند که پرمنگنات پتاسیم اضافی در آب تصفیه شده وجود ندارد. این ماده شیمیایی می دهد آب رنگ صورتی کمی. آب باید پس از درمان بی رنگ باشد.

See the source image


چرا پرمنگنات پتاسیم برای تمیز کردن استفاده می شود ؟ 
پرمنگنات پتاسیم یک عامل اکسید کننده بسیار قوی است. بنابراین ، آن را در اکسیداسیون آهن محلول ، منگنز و سولفید هیدروژن کمک می کند. ... پرمنگنات پتاسیم نیز در کنترل رشد باکتری های آهن هپاتیت. بنابراین ، با توجه به این دلایل ، پرمنگنات پتاسیم در طول تمیز کردن مخازن آب استفاده می شود.


محلول پرمنگنات پتاسیم توسط حل کریستال یا پودر در آب با هدف محلول 1 در 10000 ساخته شده است. قرص پرمنگنات پتاسیم نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اگر با استفاده از 400 میلی گرم قرص ، اضافه کردن یک به هر 4 لیتر آب است.


پرمنگنات پتاسیم به عبارت ساده است?
پرمنگنات پتاسیم نمک اسید پرمنگنیک ، به طور مستقیم به بدن اعمال می شود برای درمان عفونت ، به عنوان یک پادزهر برای سموم خاص استفاده می شود ، و یا به عنوان یک عامل اکسید کننده استفاده می شود. ... پرمنگنات پتاسیم یک عامل اکسید کننده است که دارای خواص ضد عفونی کننده است.


خطرات ناشی از پرمنگنات پتاسیم چیست?
* تنفس پرمنگنات پتاسیم می تواند ریه ها باعث سرفه و/یا تنگی نفس را تحریک کند. مواجهه بیشتر می تواند باعث ایجاد مایع در ریه ها (ادم ریوی) ، یک اورژانس پزشکی ، با تنگی شدید نفس شود. * پرمنگنات پتاسیم ممکن است بر کبد و کلیه ها تاثیر بگذارد.

 

منبع

https://bismoot.com/blog/%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%af-%d8%b4%db%8c%d9%85%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c/

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی