بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

  • ۰
  • ۰

سوالات متداول-سوالات متداول
1. استفاده مشترک برای اسید سیتریک چیست؟
اسید سیتریک در تعدادی از زمینه های دیگر علاوه بر استفاده از آن در تمیز کردن محصولات مراقبت شخصی جنگلداری لبنیات دارویی و آبکاری استفاده می شود. به عنوان یک ماده نگهدارنده ، طعم دهنده ، و سبزی شستشو آن را در صنایع غذایی کمک می کند.

اسید سیتریک برای بدن شما خوب است ؟ 
مصرف غذاهایی که به طور طبیعی حاوی اسید سیتریک (از گفتن لیمو یا آب آهک) مزایای چرا که این عمل به عنوان یک آنتی اکسیدان به این معنی که از آن محافظت از بدن در برابر آسیب رادیکال های آزاد. خوردن مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان ها ایدز با همه چیز از حفاظت از قلب به پیشگیری از سرطان.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اسید سیتریک به لینک زیر بروید

https://bismoot.com/blog/%d8%a7%d8%b3%db%8c%d8%af-%d8%b3%db%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%da%a9/

See the source image

عوارض جانبی اسید سیتریک چیست؟
عوارض جانبی جدی از اسید سیتریک و سیترات سدیم شامل کشش عضله یا درد و تورم و یا افزایش وزن و خستگی و تغییرات خلقی سریع و سریع تنفس سریع و ضربان قلب و احساس اضطراب و سیاه یا مدفوع خونی شدید اسهال یا تشنج (تشنج).

اسید سیتریک ضد عفونی کننده است ؟ 
این فوق العاده است برای ضد عفونی عمومی و تمیز کردن به دلیل اسید سیتریک باکتری می کشد, قالب و کپک. تفاله صابون, لکه های آب سخت, رسوبات کلسیم, اهک, و زنگ نیز در از بین بردن موثر هستند. و در بسیاری از محصولات تمیز کردن آن را به عنوان نگهدارنده عمل می کند.

اسید اسکوربیک همان اسید سیتریک است ؟ 
اسید سیتریک و اسید اسکوربیک دو نوع اسید مورد استفاده برای دو هدف مختلف حفظ مواد غذایی است. اگر چه هر دو اسیدهای هستند, آنها یکسان نیست. اسید سیتریک اسیدیته بیشتری نسبت به اسید اسکوربیک دارد.


منبع

https://byjus.com/chemistry/uses-of-citric-acid

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی