بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

  • ۰
  • ۰


لیپیدهای قطبی
1-لسیتین سویا: مواد غذایی ، مصارف صنعتی ، و برنامه های کاربردی دیگر


لسیتین طولانی جزء مهم بی شمار از مواد غذایی و محصولات غیر غذایی بوده است و یکی از متنوع ترین و با ارزش ترین محصولات جانبی صنعت دانه روغن است.

در مواد غذایی لسیتین را فراهم می کند در مورد یک دوجین توابع از جمله به عنوان امولسیفایر به عنوان یک wetting agent برای کاهش ویسکوزیته به عنوان عوامل انتشار و برای تبلور کنترل. لسیتین نیز فراهم می کند توابع در کاربردهای صنعتی متعدد نیز هست.

 

See the source image

توسط 1940 ، صنعت لسیتین ایالات متحده به خوبی تاسیس شد. صنعت لسیتین یک بالغ است ، اما عوامل متعددی بر آن تاثیر گذاشته است. اگر چه در طول تاریخ سویا بوده است منبع عمده ای از لسیتین در سراسر جهان دیگران هستند که در پی به دلیل افزایش مطالبات غیر اصلاح شده ژنتیکی موجودات زنده (GMO) لسیتین از جمله کلزا و آفتابگردان.

اگر چه لسیتین از سویا GMO نشان داده شده است که معادل خطوط غیر gmo, بازار اروپا ترجیح لسیتین غیر GMO. در طول چند دهه گذشته, لسیتین به عنوان یک عنصر مکمل های غذایی و خنثی مهم تر تبدیل شده است. علاوه بر این ، کشف لیپوزوم ها یک وسیله جدید و کارآمدتر برای تحویل دارو فراهم کرده است.

منابع:

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/B9781630670443500054

https://bismoot.com/blog/%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%af-%d8%b4%db%8c%d9%85%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی