بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

  • ۰
  • ۰

است تری اتیلن گلیکول امن برای پوست?
تریتیلن گلیکول ، اگر در همه ، حداقل تحریک کننده به پوست و چشم است. در انسان ، تری اتیلن گلیکول اثرات حساس کننده پوست ندارد.


پروپیلن گلیکول humectant ، که بدان معنی است که یک عنصر است که به لوازم آرایشی برای افزایش رطوبت در پوست و مو اضافه شده است. ... اگر این مولکول ها سموم پوست مانند آلاینده ها و یا مواد شیمیایی خشن ، آنها می تواند مانع چربی آسیب برساند و باعث سوزش پوست.


چه محصولاتی حاوی تری اتیلن گلیکول است ؟ 
پلی اتیلن گلیکول پلیمرهای مورد استفاده در طیف گسترده ای از محصولات از جمله محصولات خانگی, تراش, محصولات مراقبت از پوست محصولات پوست, محصولات پاک کننده, شامپو مو, صمغ و اسپری. حقایق علمی: پلی اتیلن گلیکول پلیمرهای اتیلن گلیکول هستند.


پروپیلن گلیکول بر روی پوست مضر است ؟ 
اگرچه پروپیلن گلیکول نسبتا امن برای استفاده است ، مناطق چند از بدن خود را با شرایط پوستی ممکن است بیشتر تحت تاثیر قرار با توجه به استفاده از این ماده. استفاده از پروپیلن گلیکول بر روی پوست تحریک شده ممکن است باعث آسیب شود. بنابراین ، قبل از درخواست با پزشک خود مشورت کنید ، به خصوص اگر مشکلات پوستی دارید.۱

See the source image
چرا رایحه بد برای پوست?
وحشی و زیرک این مولکولهای عطر را ویران می تواند بر روی پوست خود را با ایجاد درماتیت تماسی به طور جدی قرمز و بثورات خارش دار و یا سایر واکنش های آلرژیک مانند سردرد و یا آسم. با توجه به آکادمی آمریکایی پوست (AAD) ، عطر بزرگترین علت درماتیت تماس با لوازم آرایشی و بهداشتی است.


است تری اتیلن خوب برای پوست?
تری اتیلن گلیکول یک عنصر عطر و ویسکوزیته کاهش عامل در فرمولاسیون لوازم آرایشی و بهداشتی ، با حداکثر غلظت استفاده از 0.08 ٪ در محصولات پاک کننده پوست است. ... تریتیلن گلیکول به پوست خرگوش تحریک کننده نبود و تنها آسیب کمتری به چشم ایجاد کرد.


است دیپروپیلن گلیکول خوب برای پوست?
این CIR متخصص پنل ارزیابی علمی داده و به این نتیجه رسیدند که بوتیلن گلیکول Hexylene گلیکول Ethoxydiglycol و Dipropylene گلیکول امن برای استفاده در لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی.

منبع:

https://bismoot.com/blog/%d9%85%d8%b1%da%a9/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی