بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

  • ۰
  • ۰

رنگ کف بتن در مقابل پوشش اپوکسی
برخی از افراد تبادل شرایط پوشش اپوکسی و رنگ اپوکسی, اما این دو کاملا متفاوت هستند. اگر شما می خواهید برای ارتقاء کف گاراژ خود را, و یا برخی از سطح بتن دیگر با استفاده از اپوکسی, مهم است که به درک آنچه تفاوت این دو. این اجازه می دهد تا شما را به تصمیم گیری درست برای زیبایی مورد نظر خود را.

SunEpoxy Sundek پوشش اپوکسی Sunepoxy Sundek پوشش اپوکسی
اپوکسی رنگ متفاوت از پوشش اپوکسی است ؟ 
یک تفاوت بین دو اپوکسی است که پوشش درمان, در حالی که رنگ خشک. علاوه بر این زمانی که 100 درصد جامد اپوکسی پوشش استفاده می شود سطح می شود سخت و با دوام ساخت آن را بسیار مقاوم در برابر چیزهایی مانند مواد شیمیایی, خراش, تاثیر روغن و چربی و لکه ها.

بسیاری از تفاوت های اضافی در نظر گرفتن وجود دارد. به عنوان مثال ، پوشش های اپوکسی شامل دو ماده جزء ، سخت کننده پلی آمین و رزین اپوکسی است. قبل از پوشش اعمال می شود ، یک پیمانکار حرفه ای و یا نصب اول باید دو جزء مخلوط ، بر خلاف رنگ است که یک بخش ، آماده استفاده است.

See the source image

رنگ اپوکسی چیست؟
به طور معمول رنگ اپوکسی ساخته شده از لاتکس اکریلیک اگر چه بسته به نوع محصول مقدار کمی از اپوکسی ممکن است اضافه شده به فرمول. هنگامی که اپوکسی موجود است, رنگ در واقع به سطح بتن پایبند بهتر و سطح با دوام تر. هنگامی که اپوکسی به فرمول اضافه نمی, رنگ در نهایت پوست و کرک خواهد, به خصوص در مناطق ترافیک بالا. در حالی که پوشش اپوکسی نیست رنگ اپوکسی نیز به رنگ آمیزی است.

باید استفاده کنم رنگ و یا یک پوشش?
پوشش اپوکسی بهترین انتخاب برای کفپوش با کارایی بالا است. پوشش ارائه دوام طولانی مدت در گاراژ ، جایی که آنها را مجبور به ایستادن به لاستیک گرم ، نشت نفت و بیشتر. آنها همچنین برای طبقه های صنعتی ، انبارها ، اتاق های قفل و دیگر فضاهای پر ترافیک مناسب هستند. به علاوه ، اپوکسی ها می توانند به روش های مختلفی برای به دست آوردن یک پایان جذاب سفارشی شوند.

اتمام این منابع و دانلود برای دیدن آنچه که ممکن است با پوشش اپوکسی:

بروشور
نمودار رنگ استاندارد
نمودار رنگ چند رنگی SunChip
نمودار رنگ جامد SunChip
نمودار رنگ SunFlek
نمودار رنگ SunMetal
رنگ خوب است اگر شما به دنبال یک راه حل سریع ، مقرون به صرفه و آسان است که نیازی به سوء استفاده زیادی ندارد.

تفاوت نصب و راه اندازی
در حالی که انجام آن yourselfers اغلب استفاده از رنگ ، پوشش های اپوکسی نیاز به ظرافت حرفه ای. حتی هنگام استفاده از محصولات برتر مانند SunEpoxy 54 یا SunEpoxy 100 ، پوشش های اپوکسی همیشه باید توسط یک حرفه ای استفاده شود.

برای هر دو پوشش اپوکسی و رنگ اپوکسی ، سطح بتن ابتدا باید کاملا تمیز و آماده شود. سپس ، هر زمینه با آسیب باید تعمیر شود. فرایند استفاده از پوشش های اپوکسی با تمیز کردن سطح و انجام آزمایش رطوبت آغاز می شود. از آنجا ، نصب کننده منافذ سطحی را برای ایجاد یک پیوند بهتر با اجازه دادن به پوشش از طریق نفوذ می کند.

با استفاده از ابزار و تجهیزات خاص ، مانند غلطک و روبها ، نصب و سپس پوشش اعمال می شود. برای اعمال رنگ اپوکسی ، محصول باز می شود و سپس نورد یا اسپری می شود. در مقایسه دو فرآیند نرم افزار, شما می توانید ببینید که چرا استخدام یک پیمانکار حرفه ای ضروری است. یک شباهت به اشتراک گذاشته شده توسط پوشش های اپوکسی و رنگ های اپوکسی است که روند درخواست شامل دو تا سه کت.

پوشش های اپوکسی رنگ نیست, اما در عوض, قوی, با دوام, و لایه های طولانی مدت حفاظت. این پوشش ها مقاوم در برابر لغزش ، همه کاره و زیبایی است. نه تنها می تواند شما را از طیف گسترده ای از رنگ را انتخاب کنید ، اما شما همچنین باید این گزینه برای اضافه کردن رنگ های زیبا ، و یا تکه های فلزی.

منبع:

https://www.sundek.com/difference-epoxy-coatings-epoxy-paint/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی