بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

  • ۰
  • ۰

نحوه رسیدگی به فرد مسموم با هیدروکسید پتاسیم
 

هنگامی که ساخت صابون از ابتدا ، یک چیز شما فقط نمی تواند اجتناب از وجود دارد: اب قلیایی. بدون اب قلیایی, صابون خود را فقط صابون نیست! کار با اب قلیایی ممکن است به نظر می رسد دلهره آور در ابتدا, اما اگر شما یاد بگیرند مناسب تکنیک دست زدن به اقدامات احتیاطی و دنبال پایه دستورالعمل های ایمنی وجود دارد هیچ دلیلی برای ترس از آن است. شما ممکن است آشنا با سدیم هیدروکسید استفاده شده است که به جامد فرایند سرد و صابون اما امروز ما پوشش هیدروکسید پتاسیم استفاده شده است که به طور انحصاری در صابون مایع.  اگر چه قوانین کار با هیدروکسید پتاسیم مشابه کار با هیدروکسید سدیم است ، مهم است که تفاوت ها را درک و تشخیص دهیم. به علاوه, آن را همیشه خوب به یک یادآوری ایمنی اب قلیایی عمومی! برای کسب اطلاعات بیشتر در ایمنی کلی اب قلیایی, چک کردن این پست وبلاگ.

هیدروکسید پتاسیم نوع اب قلیایی به طور خاص استفاده می شود تا صابون مایع است. این نیز به عنوان پتاس شناخته شده, اب قلیایی و یا حتی کوه. این ماده شیمیایی است که باعث صابون سازی چربی ها و روغن ها برای ایجاد صابون مایع می شود. حتی اگر ساخت صابون مایع متفاوت از ساخت نوار صابون آن را هنوز هم مهم و حیاتی است که شما با استفاده از مقدار صحیح از اب قلیایی در دستور العمل خود را. ماشین حساب اب قلیایی ما باعث می شود این آسان و اجازه می دهد تا شما را به انتخاب صابون مایع به عنوان یک گزینه.

هیدروکسید پتاسیم هیدروسکوپی است (به این معنی که رطوبت را جذب می کند) ، بنابراین مطمئن شوید که آن را در یک ظرف مهر و موم شده در یک محل خشک و خنک نگه دارید. اگر شما آن را در یک ظرف باز برای حتی یک روز ترک کنید ، می توانید رطوبت کافی را جذب کنید تا وزن خود را به اندازه کافی برای خراب کردن یک دستور غذا بکشید.  اگر آن را برای مدت زمان طولانی ترک کنید ، می توانید رطوبت کافی را از هوا در اتاق جذب کنید تا کاملا مایع شود. هنگامی که دست زدن به هیدروکسید پتاسیم, آن ملاحظات ایمنی همان شما را با هیدروکسید سدیم را. این مواد خطرناک است, و در مورد شیوه های دست زدن به امن تحصیل کلیدی است که دست زدن به هیدروکسید پتاسیم. همانطور که با هر نوع دیگری از اب قلیایی, هیدروکسید پتاسیم برخی از دود منتشر می کنند, بنابراین مطمئن شوید که به صابون در یک منطقه به خوبی تهویه می شود.

همیشه اب قلیایی خود را به آب خود را اضافه کنید, و هرگز راه دیگری در اطراف. اضافه کردن آب به اب قلیایی می تواند باعث واکنش آتشفشان مانند. بر خلاف هیدروکسید سدیم, هیدروکسید پتاسیم در واکنش با آب باعث می شود یک ترق و تروق ضعف و یا ناله صدا — یک نسخه تا حدودی ظریف از اضافه کردن شیر به برنج krispies غلات.

هنگام کار با آب اب قلیایی, پوشیدن عینک است که محافظت از چشم خود را از همه طرف به دلیل سوختگی قلیایی می تواند باعث کوری. اگر شما پوشیدن عینک فروشگاه سخت افزار محلی خود را برای عینک که به اندازه کافی بزرگ به جا بیش از آنها را بررسی کنید. همیشه پیش بند و دستکش می پوشند. دستکش ظرف لاستیکی بزرگ هستند ، اما اگر آنها بیش از حد بزرگ شما می توانید دستکش لاتکس نازک تر استفاده کنید.  جفت دستکش خود را با آستین بلند به دلیل پوست کمتر در معرض شما, بهتر. در نهایت ، استفاده از حرارت ظرف امن برای نگه داشتن آب اب قلیایی خود را و استفاده از سیلیکون یا فولاد ضد زنگ ابزار به هم بزنید (بدون چوب). هرگز از هر ابزار یا کاسه حاوی آلومینیوم استفاده نکنید زیرا گازهای هیدروژن بسیار قابل اشتعال ایجاد می کنند. به یاد داشته باشید که زمانی که پتاسیم هیدروکسید با آب مخلوط آن را به تولید یک واکنش است که گرم آب قابل ملاحظه ای آن را همه مهم تر به مخلوط اب قلیایی در یک ظرف امن است.

هرگز ترک آب اب قلیایی (یا اب قلیایی) بی مراقب و یا در جایی که کودکان یا حیوانات خانگی ممکن است در تماس با آن آمده است. تنها چند ثانیه طول می کشد برای یک حادثه اتفاق می افتد! اگر شما نیاز به ترک اب قلیایی تنهایی به هر دلیل پوشش ظرف را با یک قطعه پلاستیکی قرار دادن و استفاده از یادداشت های چسبنده به وضوح برچسب آن را به عنوان یک خطر.

See the source image

اگر یک تصادف وجود دارد:

اگر بلعیده: دهان را با آب بشویید و یک یا دو کلاس آب بنوشید. استفراغ را القا نکنید! بلافاصله توجه پزشکی یا مرکز کنترل سم خود را در 1-800-222-1222 تماس بگیرید.

اگر در چشم: بلافاصله چشم با آب خیط و پیت کردن. حذف هر گونه لنزهای تماسی و همچنان خیط و پیت کردن چشم با آب برای حداقل 20 دقیقه. بلافاصله توجه پزشکی یا مرکز کنترل سم خود را در 1-800-222-1222 تماس بگیرید.

اب قلیایی آب بر روی پوست: پاک کردن راه حل از پوست و حذف هر گونه لباس های آلوده. خیط و پیت کردن پوست با مقدار زیادی آب برای حداقل 15 دقیقه و سپس کاملا با آب و صابون بشویید. با یک پزشک تماس بگیرید یا با مرکز کنترل سم  تماس بگیرید.

صابون خام بر روی پوست: حتی پس از آن با روغن مخلوط شده است ، اب قلیایی هنوز هم می تواند خطرناک باشد. اگر پوست در معرض تماس با خمیر صابون خام می آید ، خیط و پیت کردن با آب برای 5 دقیقه و سپس کاملا با آب و صابون بشویید.

درست مثل هر ابزار ، هیدروکسید پتاسیم را می توان با خیال راحت و با دقت مورد استفاده برای ایجاد صابون مایع فوق العاده برای استفاده شخصی و یا کسب و کار. استفاده از آن مسئولانه.

منبع:

https://bismoot.com/blog/%d9%be%d8%aa%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%85-%d9%87%db%8c%d8%af%d8%b1%d9%88%da%a9%d8%b3%db%8c%d8%af/

https://www.soapqueen.com/bath-and-body-tutorials/tips-and-tricks/potassium-hydroxide-safety/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی