بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

  • ۰
  • ۰

سیر تکاملی مواد شیمیایی

سیر تکاملی مواد شیمیایی طی 50 سال گذشته ، سبک زندگی ما را کاملاً تغییر داده است. محصولاتی که ما استفاده می کنیم در بهبود مداوم عملکرد ، کاهش خطرات بهداشتی و از بین بردن اثرات زیست محیطی از جمله عوامل مثبت توسعه محصول هستند. متاسفانه همه شرکت ها از این مجموعه پیروی نمی کنند. در واقع برخی از محصولاتی که می توانید از قفسه خریداری کنید در 50 سال گذشته هیچ تغییری نکرده اند و در صورت عدم استفاده و دفع صحیح آنها خطرات جدی برای سلامتی و محیط زیست به همراه دارند. از دیدگاه پیمانکاران ، در مورد مواد شیمیایی مرز محدودی بین خطر و هزینه وجود دارد. یکی از خطرناک ترین محصولات موجود در بازار که هنوز هم برای خرید غیرقانونی بدون پیش فروش در دسترس است ، مواد پاک کننده رنگ شیمیایی است. برخی از کشورها اولین قدم را برای تنظیم بهتر مواد شیمیایی قابل استفاده در این محصولات برداشته اند مانند انگلیس و اخیراً ایالات متحده آمریکا. ممنوع کردن متیلن کلراید و N-متیل-2-پیرولیدون (NMP) برای استفاده مصرف کننده اولین قدم عالی بود!

A chemical account of evolution | Feature | Chemistry World

متأسفانه مواد پاک کننده رنگ می توانند حاوی بسیاری از مواد شیمیایی دیگر مانند تولوئن ، استون ، متیل استات ، هیدروکسید سدیم ، کربنات پروپیلن ، دی متیل فرمامید ، دستگاه های نفتی و سایر مواد شیمیایی خطرناک باشند که می توانند خطرات جدی برای سلامتی داشته باشند و بدون کنترل و کنترل باقی بمانند. این مواد شیمیایی می توانند مسائل مختلف سلامتی از جمله سوختگی شدید پوست ، ناراحتی تنفسی ، سمیت اندام تولید مثل ، آسیب عصبی و حتی در برخی موارد مرگ را ایجاد کنند. در حالی که برخی از شرکت ها هنوز در عصر تاریک زندگی می کنند ، برخی دیگر در حال راه اندازی مراتع سبزتر هستند. آنها به راحتی قابل تجزیه و حل شدن هستند ، بوی کم ، VOC کم دارند و در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی و خاص استفاده می شوند. استرهای دیباستیک جایگزین های عالی حلال در بسیاری از موارد تمیز کردن و سلب کردن هستند. پذیرش تجاری و استفاده از استرهای دی متیل و استرهای دو پایه به دلیل ویژگی های اقتصادی ، زیست محیطی و عملکرد مثبت آنها همچنان در حال افزایش است. شرکتی که این تکامل شیمیایی را طوفان می کند ارائه راه حل های ایمن برای سلب مواد شیمیایی ، تمیز کردن و توسعه فن آوری های جدید حذف که می تواند صنعت نوسازی و مرمت را همانطور که ما می شناسیم تغییر دهد. استریپرهای رنگی که بدون نیاز به تهویه اجباری در فضاهای کوچک قابل استفاده هستند. تمیزکننده های همه منظوره به اندازه کافی سخت برای پاک کردن نشت رنگ و چربی و در عین حال ژنتیکی روی پوست شما و بدون دود شدید. ببینید که این شرکت چگونه بازی را در مورد بازسازی و مرمت تغییر می دهد! این محصولات نه تنها راه حل های ایمنی برای سلامت شخصی / مشتری و محیطی نیستند که ترور بانک نیستند!

هر تأمین کننده ای که بتواند پتاسیم پرمنگنات را تهیه کند. ما در شیلی به آن نیاز داریم. ما به ازای هر کیلوگرم کیلوگرم پتاسیم پرمنگنات به 1.33 دلار دلار نیاز داریم. ما فروشندگان هند را انتخاب خواهیم کرد. من می خواهم عرضه پتاسیم پرمگانتانت کنم. محل حمل و نقل ما استرالیا است. 0.82 در هر کیلوگرم ، لطفا بهترین قیمت خود را برای پرمگانتان پتاسیم ذکر کنید. هر تأمین کننده ای از هند. می خواهید پتاسیم پرمنگنات KmnO4 بخرید. ما می خواهیم در شیلی حمل و نقل کنیم. 0.72 به ازای هر کیلوگرم کیلوگرم برای پتاسیم پرمنگنات KmnO4. انتخاب مورد نظر ما از هند است. به دنبال تأمین پتاسیم پرمنگنات هستید. ما در استرالیا وارد می کنیم. 0.86 به ازای هر کیلوگرم کیلوگرم برای پتاسیم پرمنگنات. ما بیشتر علاقه مند به خرید از چین هستیم. می خواهید پتاسیم پرمنگنات خریداری کنید. من آن را به استرالیا وارد می کنم. به دنبال 1.26 دلار برای هر کیلوگرم دلار پتاسیم پرمنگنات هستید. انتخاب مورد نظر ما از آفریقای جنوبی است. من به پتاسیم پرمنگنات نیاز دارم. من وارد کویت می شوم. انتظار 1.24 دلار برای هر کیلوگرم دلار پتاسیم پرمنگنات.

انتظار قیمت از فروشندگان در چین. ترشحات پتاسیم یا Kmno4 بخواهید. محل واردات شیلی خواهد بود. لطفاً به ازای هر کیلوگرم کیلوگرم برای پتاسیم پرمنگنات یا Kmno4 1.26 دلار دلار ارائه دهید. هر تأمین کننده ای از هند. برای تهیه پتاسیم پارمانگنات به شرکت نیاز دارم. من آن را به استرالیا وارد می کنم. برای سفارشات عمده پتاسیم پارمانگنات به قیمت هر کیلوگرم 1.31 دلار نیاز دارید. ما فروشندگان را از چین انتخاب خواهیم کرد. هر شرکتی که بتواند پتاسیم پرمنگنات را تهیه کند. ما محموله را در کویت می خواهیم. به دنبال 1.2 دلار برای هر کیلوگرم کیلوگرم پتاسیم پرمنگنات. انتظار قیمت از فروشندگان در چین.  محل واردات استرالیا خواهد بود. تأمین کنندگان ارجح از آفریقای جنوبی هستند. به دنبال خرید کریستال پتاسیم پرمنگنات هستید. نیاز به دریافت این در استرالیا. لطفا 1.13 دلار دلار به ازای هر کیلوگرم کیلوگرم برای کریستال پتاسیم پرمنگنات تهیه کنید. تامین کننده مورد نظر ما از چین است. من می خواهم پتاسیم پرمنگنات بخرمکریستال نیاز به حمل این در کویت دارید.

Evolution of Chemical Production [INFOGRPAHIC] - Infographic Plaza

  • ۰۰/۰۳/۲۷
  • biochemistry biochemistry

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی