بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

  • ۰
  • ۰

شش عادت غذایی سلامتی شما را از بین می برد - بیماری ها

یک رژیم غذایی ناسالم می تواند باعث بیماری های مختلف مزمن مانند دیابت و فشار خون شود. امروزه ، بسیاری از افراد با رژیم غذایی نگران کننده نگران هستند. به طور کلی ، شش عادت غذایی نادرست می تواند سلامت شما را به طور جدی از بین ببرد. اولین عادت بد جذب گرمای بیش از حد است. جذب بیش از حد گرمای زیاد به دلیل مهمی در ایجاد سرطان تبدیل شده است. جذب گرمای متوسط ​​در زندگی روزمره برای شما ضروری است. یک روش مهم برای کنترل میزان مصرف گرما تعادل در مصرف سبزیجات ، میوه ها ، غلات ، گوشت و غیره است. یک رژیم غذایی سالم باید از غلات ، لوبیای سویا ، سبزیجات ، میوه ها و گوشت ، همراه با غلات و لوبیای سویا تشکیل شود. به عنوان غذاهای اصلی ، سبزیجات و میوه ها به عنوان غذاهای اصلی و گوشت به عنوان غذای زیرمجموعه. دومین عادت بد این است که غذاها را به روش های نادرست بپزید. امروزه ، فست فود بسیار محبوب شده است. بسیاری از افراد دوست دارند غذاها را در روغن سرخ کنند.

100 Unhealthiest Foods On the Planet | Eat This Not That

آنها فکر می کنند سرخ کردن غذاها در روغن گیاه سالم است. با این حال ، اسید چرب اشباع نشده در روغن گیاه می تواند در دمای بالا اکسید شود و مواد سمی مختلفی مانند رادیکال های آزاد تولید کند. این مواد سمی در بدن شما می توانند به طور جدی باعث تصلب شرایین شده و پیری زودرس را تسریع کنند. در عین حال ، آنها می توانند سرطان را القا کنند. بنابراین ، شما نباید در زندگی روزمره خود مرتباً غذاهای سرخ شده روغنی بخورید. سومین عادت بد مصرف زیاد غذاهای تصفیه شده است. امروزه بسیاری از افراد از خوردن غذاهای درشت خودداری می کنند ، زیرا فکر می کنند غذاهای درشت برای سلامتی آنها مفید نیست. در واقع ، غذاهای درشت می توانند مواد مغذی فراوانی را برای بدن انسان فراهم کنند. به عنوان مثال ، غذاهای درشت می توانند سلولز فراوانی برای بدن شما فراهم کنند. بنابراین ، شما باید غذاهای درشت را به طور متوسط ​​بخورید تا سلولز مفید را جذب کنید. عادت چهارم ، نادیده گرفتن آلودگی مواد غذایی است. برای مقاومت در برابر حمله آفات و باکتری ها ، کشاورزان دوست دارند مواد شیمیایی کشاورزی را به سبزیجات و میوه ها بمالند و آنتی بیوتیک را به خوک ها و مرغ ها تزریق کنند.

خرید مواد غذایی تمیز در بازار برای شما دشوار است. آلودگی مواد غذایی سلامتی انسان را تهدید کرده است. به منظور جلوگیری از خطر ناشی از آلودگی مواد غذایی ، بسیاری از کشاورزان شروع به تولید سبزیجات و میوه های طبیعی کرده اند که حاوی عناصر کمیاب ، سلولز و ویتامین هایی مانند ویتامین E هستند. خوردن غذاهای سالم و تمیز راهی مهم برای پیشگیری از بیماری ها و کاهش آنها است. خطرات ابتلا به سرطان. بنابراین ، باید از خوردن غذاهایی که توسط مواد شیمیایی کشاورزی آلوده شده اند خودداری کنید. پنجمین عادت ، خوردن غذاهایی غیاباً ذهن است. به دلیل فشار زیاد کار و زندگی ، بسیاری از افراد شام را سریع و غیبت می خورند. اگر غذاها را ناخودآگاه می خورید ، آب معده و بزاق نمی تواند به اندازه کافی ترشح شود تا غذاهایی که می خورید هضم شود. در زندگی روزمره خود باید یاد بگیرید که از غذاها قدردانی کنید. باید رایحه غذاها را بو کنید ، از رنگ های زیبا لذت ببرید و غذاها را به آرامی بجوید تا طعم های خوب را حس کنید. ششمین عادت بد ، کوتاهی در تمرینات است. شاید شما نتوانید رابطه بین تمرینات و رژیم غذایی را درک کنید. در حقیقت ، تمرینات متوسط ​​می توانند سرعت معده و روده را تسریع کرده و سموم را از بدن خارج کنند. بسیاری از افراد از چاقی و یبوست رنج می برند. در حقیقت ، اگر افراد در زندگی روزمره خود ورزش های متوسط ​​انجام دهند ، می توان به طور موثر چاقی و یبوست را کاهش داد. می توانید تمرین های مناسبی مانند شنا و دویدن را برای خود انتخاب کنید. هر بار باید 10 تا 20 دقیقه تمرین کنید. علاوه بر این ، شما همیشه باید از بهبود اساسی سلامتی خود راضی باشید.

بیایید واقعیت را بخوانیم ، تعمیر و نگهداری استخر هیچ پیاده روی در پارک نیست ، به ویژه هنگامی که صحبت از فرآیند ها و مواد تشکیل دهنده ای است که به استخر تمیز و دوستانه کمک می کند. اگر این مطلب را می خوانید ، احتمالاً می دانید که کلر یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده آن است - بنابراین درک اینکه این ماده چیست ، چگونه کار می کند ، چرا به آن احتیاج دارید و چگونگی استفاده موثر از آن از اولویت بالایی برخوردار است. این راهنما شما را با تمام دانش کلر استخر مورد نیاز برای نگه داشتن آب استخر در شرایط بکر مسلح خواهد کرد ، بنابراین بیایید وارد آن شویم. دقیقاً کلر استخر چیست؟ دقیقاً کلر استخر چیست؟ کلر یک ماده ضدعفونی کننده شیمیایی است که به صورت قرص ، پودر یا مایع وجود دارد و سپس به منظور تمیز نگه داشتن آب استخر و ایمن بودن در شنا ، به استخر شنا اضافه می شود. تا اینجا بسیار ساده است ، اما در واقع چگونه کار می کند؟

هنگامی که کلر به آب شما اضافه شود ، ماده جدیدی به نام "اسید هیدروکلریک" تشکیل می دهد که با ترکیب با آنها باکتری های مضر ، ویروس ها و سایر خطرات میکروسکوپی را از کار می اندازد. کلر ترکیبی با نام کلرامین نیز شناخته می شود. و جای نگرانی نیست ، دوزهای اسید کلریدریک که در اینجا توصیف می شود برای ما انسانها بسیار مضر است و مطمئناً مضرتر از اجازه دادن به زندگی و تولید مثل آزادانه استخرهای میکروسکوپی است. سرانجام ، این واکنش در شرایط مناسب PH به بهترین وجهی کار می کند بنابراین شما می خواهید هنگام استفاده از کلر ، سطح خود را کاملاً تحت نظر داشته باشید. نور خورشید روند کار را نیز تسریع می کند ، به این معنی که اگر استخر شما دائماً در معرض آفتاب باشد کلر بیشتری می سوزانید. قبلاً اشاره کردم که کلر مورد استفاده در استخرها به صورت قرص ، پودر یا مایع است ، اما برخی از تفاوت های ظریف وجود دارد که باید قبل از کشیدن ماشه در خرید از آنها مطلع باشید. هر فرم مزایا و معایبی دارد ، همچنین دارای امتیازات مختلف ، کاربردها و به طور کلی استاثربخشی در شرایط خاص.

The top 10 benefits of eating healthy

  • ۰۰/۰۳/۱۳
  • biochemistry biochemistry

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی