بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

  • ۰
  • ۰

انواع مختلف پاک کننده های صنعتی و کاربردهای آنها

این که آیا این یک دفتر کارخانه ، خرده فروشی ، فروشگاه کتاب گوشه ای یا یک واحد بزرگ صنعتی است ، ضروری است که محل کار خود را مرتب و مرتب نگه دارید. از طریق جذابیت زیبایی و فضاهای اداری بی عیب و نقص مشتری بیشتری را به شرکت شما جذب می کند. این امر همچنین به بالا بردن روحیه کارگران کمک می کند ، و باعث می شود کارایی بیشتری داشته باشند و بیشتر اوقات بیمار نمی شوند. حفظ ساختمان تجاری خود در شرایط بی عیب و نقص مستلزم داشتن دانش کافی در مورد انواع مواد تمیز کننده صنعتی است. تقریباً همه با کاربردهای محصولات تمیز کننده در مقیاس کوچک آشنا هستند. بیشتر ما از اسپری های تمیز کننده ، پاک کننده های پایه شیمیایی و دستمال مرطوب ضد باکتری برای تمیز کردن غرق و توالت استفاده می کنیم. اما ، تفاوت زیادی بین تمیز کردن محل اقامت شما و یک مکان تجاری وجود دارد. باید اطمینان حاصل شود که بهترین خدمات شستشوی صنعتی را برای حفظ یک محیط تمیز در همه مکان ها انجام می دهد. این نه تنها شامل ضد عفونی کردن مناطق فنی یا عملیاتی کارخانه ، همچنین مناطق اداری نیز می باشد.

Different Types of Industrial Cleaners and their Uses

بسیاری از مشاغل برای تمیز کردن محصولات م fromثر از محصولات تمیزکننده صنعتی معتبر که در منطقه خود فعالیت می کنند ، محصولات تمیزکنندگی تخصصی خریداری می کنند. اما ، قبل از خرید این مواد شوینده ، باید تفاوت بین انواع تمیز کننده های صنعتی و زمان استفاده از آنها را بدانید. محصولات با پایه آب به صورت مایع در می آیند و ماده اصلی آنها آب است. آنها معمولاً در یک ظرف بزرگ قرار می گیرند و نیاز به فرو بردن یک پارچه ، پارچه یا برس در آن دارند. عوامل تمیز کننده بر پایه آب از نظر سطح pH مربوطه متفاوت و اندازه گیری می شوند که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. ضد عفونی کننده های اسیدی صنعتی (pH از صفر تا 7) به طور کلی برای از بین بردن لکه های معدنی مانند لکه های زنگ زدگی و تجمع آب سخت استفاده می شود. اسیدها برای برش این تجمع ها ، شکستن این لکه ها و جدا شدن آنها از سطح ، کاملاً مشهور هستند. یکی از نمونه های خوب محلول های اسیدی بر پایه تمیز کننده کاسه توالت است. آنهایی که در سمت قلیایی مقیاس pH هستند ، یعنی از 7 تا 14 ، برای از بین بردن چربی هایی مانند جرم ، آلودگی ، روغن ، موم و روغن استفاده می شوند.

مواد قلیایی با چنین ترکیبات شیمیایی واکنش داده ، آنها را تجزیه کرده و در نهایت آنها را از سطح خارج می کنند. برخلاف محلول های پایه آب ، محلول های پایه حلال حاوی یک یا چند ماده شیمیایی به عنوان مواد اصلی در مقایسه با فقط آب هستند. با این حال ، بسته به ماهیت مواد شیمیایی موجود در آنها ، آنها هنوز اسیدی یا قلیایی هستند. مواد ضد عفونی کننده بر پایه حلال بیشتر به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. برخی از محصولات برای پاکسازی سطح خاصی مانند فولاد ، چوب یا کروم استفاده می شوند. سایر موارد به صورت کلی مشخص می شوند ، که برای انواع مواد و سطوح اعمال می شود. به این نوع محلولها محلولهای ترکیبی گفته می شود که هم آب و هم مواد شیمیایی را برای تمیز کردن سطوح مختلف در بر می گیرد. این نوع پاک کننده ها به عنوان یک قسمت مهم از عوامل تمیز کننده تجاری در نظر گرفته می شوند و باید برای استفاده منظم به صورت انبوه تهیه شوند ، از این رو مواد تمیز کننده "همه منظوره" نیز نامیده می شوند. مواد شوینده یکی از محبوب ترین محصولات تمیز کننده برای تمیز کردن محیط است. آنها به دو صورت اسیدی و قلیایی موجود هستند.

در موارد نادر ، هر دو خاصیت (اسیدی و قلیایی) نیز در یک محیط کنترل شده مخلوط می شوند و یک شوینده جدید تشکیل می شود. آنها به عنوان برش گریس تیز در مکانهای نشستن عمومی و همچنین در حمام عمل می کنند. ساینده ها مواد شیمیایی هستند که برای شستشوی خاک از سطح سخت آشپزخانه ها و کف های تجاری استفاده می شوند. آنها باید با دقت زیادی استفاده شوند زیرا می توانند انواع خاصی از مواد مورد استفاده در تجهیزات آشپزخانه مانند مواد ضد زنگ یا پلاستیک را خراشیده یا حتی بشکنند. انواع مختلفی از محصولات تمیز کننده صنعتی در بازار وجود دارد که از خواص مختلفی مانند اسیدی ، قلیایی یا ترکیبی تشکیل شده است. همیشه قبل از استفاده از مواد تمیز کننده با تولیدکنندگان مانند Sunrise مشورت کنید یا برچسب را با دقت بخوانید تا بهترین نتیجه را بگیرید. تکامل مداوم فناوری ، بشریت را با ابزارها و منابع گوناگونی به وجود آورده است که امروزه نقش اساسی در جهان دارند.

اما برای همگام شدن با این پیشرفت سریع و همچنین جلو ماندن از معاصران بازار ، باید بتوان پیشنهاداتی را ارائه داد که به نیازهای مشتری متمایل هستند. داشتن تردید در مورد احتمال دوجمله ای و چگونگی استفاده از آن در ماشین حساب. شما می دانید که برخلاف آنچه برخی افراد خواهند داشت ، مهندسی عملکرد یک قسمت مهم از سخت افزار و همچنین نرم افزار است. با این حال ، قبل از اینکه بیشتر به موضوع بپردازیم ، به ما اجازه دهید ابتدا سریعاً مهندسی عملکرد را بررسی کنیم - این به شما کمک می کند تا شک و تردید را برطرف کنید. اگر صاحب مشاغل هستید بهره وری برق باید اولویت اصلی شما باشد. اگر نمی خواهید منابع خود را به اتمام برسانید ، صرفه جویی در مصرف انرژی یکی از مهمترین کارهایی است که باید به عنوان صاحب مشاغل انجام دهید. شما باید اقدامات کافی را انجام دهید تا مطمئن شوید که در مصرف بیش از حد برق و یا هدر رفتن برق اقدام نمی کنید.

 
  • ۰۰/۰۳/۰۶
  • biochemistry biochemistry

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی