بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

مطالبی مفید و کاربردی درباره بیوشیمی

بیوشیمی

  • ۰
  • ۰

مواد اولیه صنایع غذایی

تضمین ایمنی مواد غذایی در بازار مصرفی کشور ، منطقه ، شهر یکی از اولویت های فعالیت در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم است. برای اطمینان از کیفیت و ایمنی محصولات غذایی در بازار مصرف کشور نیاز به کار مداوم دارد. اجرای لازم اقدامات در زمینه شکل گیری فرهنگ غذایی سالم ، امنیت غذایی ، بهبود وضعیت تغذیه ای جمعیت و حمایت از سلامت. اکثر مشاغل محصولاتی را تولید می کنند که مطابق با الزامات موجود در اسناد هنجاری-فنی فعلی باشند ، اگرچه این اسناد و مدارک ، از نظر کارشناسان سؤالاتی دارند. اما با وجود این ، در بازار مصرف محصولات غذایی کم کیفیت ، غیر استاندارد و فشرده وجود دارد. یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه مسئولان عمومی ، تولید کنندگان ، خرده فروشان ، سازمان های عمومی و البته مشتریان ، جلوگیری از جعل و جعل است. هنگام اعمال کنترل دولت بر رعایت الزامات مقررات فنی در مورد مواد غذایی در سراسر فدراسیون روسیه ، مجموعه اقدامات با هدف مهار تولید و قاچاق محصولات غذایی تقلبی. تمرکز بیشتر روی صنایع لبنی ، مراقبت از کودکان ، سازمانهای بهداشت و درمان ، شرکتهای تجاری است. و نیاز به سفت شدن بیشتر ، به طوری که برای حل کامل مسئله جعل و جعل ، حل آن غیرممکن نیست. به منظور جلوگیری از دریافت بازار مصرف کشور ، منطقه ، مواد اولیه با کیفیت پایین مواد غذایی و فرآورده های غذایی لازم جهت تشدید کار انجمن های عمومی (تولید کنندگان ، توزیع کننده ، عمده فروشان) ، برای اطمینان از تبلیغات عمومی کیفیت محصول از تولید کنندگان ، برای دستیابی به یک ارزیابی معتبر از کیفیت محصولات خود توسط تولید کنندگان یا انجمن

بیسموت نیز یکی از تامین کننده های مواد اولیه شیمیایی به خصوص مواد اولیه غذایی است که میتوان از اسید فسفریک و دیگر مواد نام برد : 

در 30 سال گذشته ، شیوع کلی جمعیت روسیه به طور مداوم در حال رشد است ، که از یک سو ، افزایش جمعیت سالخوردگان و تشخیص بهتر بیماری ها از طریق روش های جدید تشخیص ، و با دیگر - بدتر شدن سلامتی جمعیت و ناکارآمدی سیستم پیشگیری و درمان بیماری ها. غذا می تواند منبع و حامل مقادیر قابل توجهی برای سلامتی انسان مواد سمی باشد. رشد سریع تولید ، مشکلات زیست محیطی ، گسترش طیف وسیعی از محصولات و نگرش ناعادلانه تولیدکننده نسبت به آنچه او تولید می کند باعث شده است که کیفیت مواد غذایی به میزان قابل توجهی کاهش یافته باشد. این عوامل به مشکلات اقتصادی و اقتصادی اولویتی مربوط می شود که روند منفی در وضعیت سلامت و مرگ و میر ایجاد می کند.

استفاده غیرمجاز در فرآیند تولید محصولات کشاورزی داروهای دامپزشکی ، عمداً به ارگانیسم از حیوانات مولد وارد شده و منجر به آلودگی مواد غذایی و عواقب منفی برای سلامتی انسان (ظاهر عوامل عفونی با خواص جدید ، افزایش شدت و عواقب آن می شود) عفونت ، مقاومت آنتی بیوتیکی ، واکنش های آلرژیک) ، نیاز به افزایش هزینه های درمان آنها ، از جمله ارائه خدمات پزشکی پیشرفته [4].

تضمین ایمنی مواد غذایی در بازار مصرفی کشور ، منطقه ، شهر یکی از اولویت های فعالیت در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم است. برای اطمینان از کیفیت و ایمنی محصولات غذایی در بازار مصرف کشور نیاز به کار مداوم دارد.

https://food-raw-materials.tebyan.net/newindex.aspx

2. روش شناسی

مبانی نظری و روش شناختی پژوهش مفاهیم و فرضیه های ارائه شده در آثار دانشمندان داخلی و خارجی در زمینه ایمنی ، امنیت غذایی ، اقتصاد منطقه ای ، بازارهای مصرفی منطقه ای ، تحقیقات در مورد کیفیت کالا بود.

استدلال روش شناختی تحقیق در مورد موضوع انتخابی بر اساس اصول رویکرد سیستم و نظریه عمومی سیستمها ، نظریه سیستمهای کیفیت ، نظریه تدارکات و مدیریت تجارت شکل گرفته است. به منظور اثبات گزاره های مطرح شده در مطالعه و حل این مشکلات ، از روش های مدل سازی اقتصادی-ریاضی ، تجزیه و تحلیل سیستم ، تجزیه و تحلیل ساختاری ، آماری ، کارشناسی-تحلیلی ، جامعه شناختی استفاده شده است که امکان آشکار کردن جوهره موضوعات مورد مطالعه را فراهم می آورد ، به دست آوردن نتایج قابل اعتماد و ارائه توجیه کافی برای برآوردها و نتیجه گیری های موجود در تحقیق.

3. نتایج مطالعه

در ساختار علل مرگ و میر در منطقه کیروف مانند کل فدراسیون روسیه (براساس داده های عملیاتی روزستات) هنوز هم بخش عمده ای از بیماری های سیستم گردش خون (48.5٪) ، نئوپلاسم ها (15.7٪) ، تصادفات ، مسمومیت ها و صدمات ترافیکی (9/9٪).

مرگ و میر ناشی از علل خارجی مرگ بیش از حد متوسط ​​1.3 برابر ، از بیماری های سیستم گردش خون و نئوپلاسم ها 1.2 برابر است. علیرغم روند مداوم کاهش سالانه مرگ و میر ناشی از مسمومیت با الکل تصادفی در سال 2016 ، این رقم در منطقه همچنان 3.3 برابر فراتر از میانگین ملی است.

در ساختار مرگ و میر ناشی از علل خارجی در منطقه کیروف توجه به میزان بالای مرگ و میر ناشی از خودکشی را به خود جلب می کند (بالاتر از میانگین برای روسیه در دو برابر)

https://www.sunopta.com/ingredients

  • ۹۹/۰۳/۰۱
  • biochemistry biochemistry

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی